divendres, de maig 01, 2009


NO HI HAVIA CAP DIFERENCIA
Desallotjament de la Universitat, 18.02.2009

Havent vist les imatges estremidores dels mossos pegant amb ràbia, a tort i a dret i sense cap mirament, em va fer l'efecte que érem altra vegada a la dictadura, i que els grisos repartien pals.
Jo vaig viure la dictadura ferotge del franco (així en minúscula), i que en més d'una ocasió vaig haver de suportar algun cop de porra mal donat corrent davant dels grisos. Encara vaig tenir sort de no anar a la comissaria de la Via Laietana, famosa per les tortures que allí s'hi practicaven.
Com es pot entendre que en un país democràtic, el govern de torn fa actuar el mossos amb tanta contundència? Per fer mal, no solament als manifestants, sinó a tothom que rondava pels voltants.
El cas dels periodistes agredits és una altra qüestió. Es volia evitar la filmació de les imatges pròpies de salvatgisme encobert. Potser els departaments implicats en aquest afer tan desgraciat, que son tres, podrien fer un examen de consciència, si és que els permet la seva prepotència...

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]





<< Inici

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscriure's a Missatges [Atom]